sobota, 9 lutego 2013

Uwaga !

Od teraz nowe rozdziały będą dodawane w niedzielę a nie w piątek. Przyczyny nie są istotnie. No dobra, powiem wam. Moja siostra niedawno przyjechała z Anglii z mężem i synem. Wolę spędzić z nimi trochę czasu bo pewnie nie zobaczymy się już za rok a może nawet i dwa. W sumie mogłabym napisać rozdział ale nie byłby on najlepszej jakości (chociaż i teraz nie są), więc przetrzymam was i dodam coś bardziej sensownego (mam nadzieję).




Dziękuje za miłe komentarze i oby tak dalej :D





Zapraszam na moje drugie opowiadanie, znajdziecie je w zakładce "Moje drugie opowiadanie" na górze. 




I jeszcze chcę was powiadomić i zaprosić do czytania do kolejnego opowiadania, które prowadzę razem z moją przyjaciółką. Nasz pomysł jest dość ciekawy i będzie się rozwijał w kolejnych rozdziałach ale nie pociesza nas myśl o braku jakichkolwiek komentarzy. Myślimy nad zawieszeniem bloga ale wieże, że jeśli polubiliście poje opowiadanie to polubicie i "nasze" :)
Oto one: http://balletandlove.blogspot.com/





Proszę o nie spamowanie pod rozdziałami bo w końcu zacznę usuwać takie komentarze. Do tego służy specjalnie zrobiona zakładka "Spam".




Zapraszam do głosowania w ankiecie obok :P




Miłego czytania nowych rozdziałów.




Ps. Jeśli znajdę trochę czasu (właśnie zaczynam ferie) to to odwiedzę wszystkie blogi jakie poleciły się u mnie, przeczytam i zostawię komentarz :) 
Pozdrawiam was :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz! To ważne dla mnie :*****