poniedziałek, 28 października 2013

Przepraszam!

Przepraszam, przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam,  przepraszam.
Nie wiem kiedy dodam rozdział. Mam nadzieję, że już w najbliższy weekend i obiecuje, że postaram się zrobić taki dłuuuugi, ale na tyle by was nie zanudzić. Nie będę się tłumaczyć bo to nie dla tego wstawiam tą notkę.
Dziękuję i to bardzo, bardzo mocno dziękuję za wasze komentarze. To na prawdę motywuje do pisania i kocham was za to :***** 
Jednak, tak jak powyżej napisałam, nie wiem kiedy dodam rozdział bo 3 klasa gimnazjum to nie przelewki i dużo zadają a jeszcze mam przygotowania do domowego Halloween (kocham to święto) a wracam późno i wgl. a już w sobotę przyjeżdża moja siostra z synkiem z Londynu, więc tym bardziej chce spędzić z nimi więcej czasu.
Mam nadzieję, że jakoś mnie rozumiecie i nie będziecie źli a co gorsze nie zostawicie mojego opowiadania. To samo tyczy się mojego drugiego opowiadania (do którego chętnie zapraszam), ale czekałam na 5 "normalnych" komentarzy i chyba się nie doczekam, ale jak znajdę czas to dodam.
Nie martwcie się (jeśli was to interesuje) a jestem pewna, że nie długo wrócę.
KOCHAM WAS! :*****


14 komentarzy:

  1. Ja będę czekać!!!Kocham cię i dzięki,że jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*****
      A można prosić o podpis jeśli już komentujesz? ;P

      Usuń
    2. Oki będzie podpis

      Wika

      Usuń
  2. Wiesz, że ja czekam i nigdy Cię nie opuszczę kocie :* <3 Kocham Twoje opowiadanie i będę czekać ile trzeba :) Całuję :*

    Ps. Genialne gify hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ze cię nie zostawię i bede czekać. Takiego wspaniałego opowiadania nie można zostawić. Życzę ci wiele weny i pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję ;****
      Takie komentarze motywują ;DDD

      Usuń
    2. KOCIE! KOCIE! KOCIE! CO tam w robocie ;P
      KOCAHM CIE <33333

      Usuń
  4. Hej :*** Jakieś dwa dni temu wpadłam na twojego bloga przez przypadek... Ale cieszę się, że ten przypadek skierował mnie właśnie tu. Mimo, że nie jestem fanką 1D, to opowiadanie, które piszesz jest Fenomenalnie, Fenomenalne. Jak czytałam wszystkie rozdziały od początku, to cieszyłam się jak głupia, ryczałam i Bóg jeden wie co ;) Jestem TWOJĄ fanką... Buźka, Alive ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heyo ;*****
      Dziękuję bardzo to miłe i naprawdę robi się cieplutko na sercu, że ktoś w ogóle może doceniać takie "opowiadanie". Dziękuję <333

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale miałaś tak wysoko, wysoko, że wylecę przez dach do kosmosu a tak nie było ;ccc
      KOCHAM CIĘ! :P

      Usuń
  6. Kurcze straszna szkoda, że nie przeczytam teraz kolejnego cuuudownego rozdziału ;c ale rozumiem bo ja sama jestem w ostatniej klasie gimnazjum xd to dopiero początek a nauczyciele już z 1000 razu powiedzieli o testach końcowych xd
    Pozostaje mi tylko życzyć Ci ogromnej ilości weny i cierpliwości do zabawy z małym brzdącem :3
    Pozdrawiam ;*

    PS w spamie też zostaiłam małe 'coś' xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz? Zapraszam do mnie:

    http://opowiadania-o-1direction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz! To ważne dla mnie :*****